sunnuntai 27. huhtikuuta 2008

Ekat voittajan kisat

Tänään olimme Hilen kanssa ensimmäisissä voittajaluokan tokokisoissa Ulvilassa.
Pisteet:
paikalla makuu 10
seuraaminen 9,5
liikkeestä istuminen 0 -> Hile jäi seisomaan, ongelmana on ollut se, että Hile menee maahan jos sanon käskyn liian voimakkaasti, nyt sanoin liian hellästi ja tässä tulos...
luoksetulo 6 -> Hile ei pysähtynyt seisomaan, mutta maahan meni hienosti ja vauhtia riitti :)
ruutu 10
hyppynouto 0 -> Hile oli tulossa paluumatkalla ohi hypyn, jolloin käskin hyppäämään ja annoin käsimerkin, jolloin kapula putos suusta, Hile otti sen kyllä heti uudestaan, mutta hyppy ei enää onnistunut, kun oli tullut ohi hypyn...
metallinouto 0 -> tässä on ollut ulkona ongelmia, olen reenannut sitä kotona vaan sisällä enkä aatellut sen enempää,, koska se on ollut täydellistä, kunnes nyt Lentsun kurssilla ollaan otettu. Hile kyllä toi sen, mutta sivulle tulossa pudotti kapulan mun taakse metrin päähän...
tunnistusnouto 9
kauko-ohjaus 7 -> tuli aavistuksen eteenpäin (mun näkökulmasta myös sivullepäin, mutta sitä tuomari ei nähnyt)
kokonaisvaikutus 9

Olen ihan tyytyväinen ensimmäiseen voittajan kisaan, Hile oli tosi innokas ja jaksoi tehdä kaikki liikkeet putkeen. Ainoastaan minä en saisi olla niin "päälle käyvä" kehuessani Hilettä. Jos kumartelen sitä kohti, se väistää heti, tosin nykyään se palautuu siitä välittömästi, eikä jää katseleen, että ei kai se nyt vaan tallo mua tms. Sää suosi meitä, oli pilvistä ja viileää, vähän tihuttikin välillä :)

Ei kommentteja: