maanantai 19. toukokuuta 2008

Tokokisat Forssa 18.5.08

Toisista voittajaluokan kisoista Hile sai kaksi pistettä enemmän kuin viimeksi, vaikka minusta nämä menivät huonommin...
Eli pisteitä 214,5, kolmostulos ja tuomarina Riitta Räsänen
Liikkeet oli jaettu kahteen osaan, ensin oli ruutu, liikkeestä istuminen, hyppynouto ja kaukot
toisessa osassa oli tunnari, luoksetulo, seuraaminen ja metallinouto, tässä osiossa Hile oli jo hieman väsynyt ja se näkyi varsinkin seuraamisessa

paikallamakuu 8 jouduin antaan alussa toisen maa-käskyn
seuraaminen 6,5 Hile kyllä lopussa ei ollut enää tiiviissä seuraamisessa, mutta ei silti minusta näin huono...
liikkeestä istuminen 0 Hile jäi taas seisoon, nyt tajusin, kun otin heti kehän ulkopuolella tätä, että kun mulla on nami kädessä, se istuu aina, eli mun käden asento on ainakin eri ja tietäähän se sen, että mulla on se nami...
luoksetulo 6 Hile pysähty seisoon vasta melkein toisella merkillä eli kutsuin siitä ja heti käskin maahan
ruutu 8 ruutuun meno itsessään oli loistava, Hile pysähtyi keskelle ja meni heti maahan, mutta luo kutsuttaessa se tuli mun eteen käveleen ja vasta käskystä sivulle
hyppynouto 9,5 tämä meni hienosti
metallinouto 0 ensinnäkin mä pudotin kapulan eteeni maahan sen jälkeen kun liikkeenohjaaja oli kysynyt onko valmis. Mä luulin, että se oli sit siinä, mutta tuomari sanoi, että otetaan uudestaan alusta. No, sitten kun vihdoin heitin sen, metallikapula uppos pehmeeseen hiekkaan eikä Hile ees löytänyt sitä ensin, vaan oikeesti etsi sitä varmaan puol minuuttia. Sit kun se löyty, ei se halunnut eikö voinut ottaa sitä suuhun, kun se oli uponnut hiekkaan. Käskin kolme kertaa ja aina se meni innoissaan yrittään, mutta ei niin ei. Lopulta sain sen ottaan kapulan ja nostaan mun käteen ihan mun edestä kun olin ensin nostanut kapulan hiekan päälle.
tunnari 10 täydellinen!!! Hile eteni vasemmalta oikealle ja heti kun oma osui kohdalle, se otti sen ja toi mulle
kaukot 8 jouduin antaan kaksi käskyä ekassa istumaan nousussa ja muistaakseni jossain toisessakin...
kokonaisvaikutus 8

Kyllä näihinkin ihan tyytyväinen saa olla, vaikka odotinkin parempaa. Nyt on sentään reenattu enemmän. No, keskiviikkona on uusi yritys Ulvilassa.

Ei kommentteja: